Trying to forget all memories with you..!!

As'salamualaikum awak, walaupun awak dah tak nak saya..saya masih lagi sayangkan awak..! takda sedikit  pun perasaan benci kat awak..saya rindu sangat kat awak..! kalaulah saya boleh undurkan masa, saya nak sangat rasa bahagia tu datang balik..saya rindu sangat-sangat tetang masa lalu kita..saya rindu nak tengok awak marah,ketawa and everything we do..! dulu awak janji awak akan sayang saya sorang je..janji tak nak berpisah dengan saya tapi awak tipu..! awak tinggalkan saya..awak biarkan saya  sorang-sorang mengharapkan kasih sayang awak..! mana awak yang dulu..? kenapa awak terlalu cepat berubah? hmm, saya dah usaha untuk dapatkan hati awak tapi awak langsung tak hiraukan saya..awak buat saya seolah-olah tak wujud..setiap sms yang saya hantar, awak langsung tak reply..Ya Allah, bertapa egonya awak..!! sedikit peluang pun awak tak bagi tuk saya..saya just nak awak maafkan saya je..saya tak kesah awak tak nak couple dah dengan saya or kawan dengan saya..!Even, awak tolonglah maafkan saya..saya bukan sengaja marah-marah awak..saya just cakap apa yang saya rasa...saya tak suka awak kawan dengan Yana sebab saya jelez bila tengok awak dengan dia.. Yup, saya mengaku saya pernah kongkong awak tapi awak pun pernah jugak kongkong saya..dengan cara awak kongkong saya..saya dapat rasa awak sayang saya dan takut kehilangan saya tapi nak buat macam mana..perkara dah lepas , lepas je semua tu..memang saya rasa sunyi bila awak takda di sisi saya..saya rasa sunyi sebab takda orang yang teman saya balik sekolah, masa tido dan masa bangun pagi..saya rindu msj sweet awak..!saya rindu nak awak ucap " ily cyg! muah mulut!"saya rindu nak awak wish birthday saya..saya rindu masa awak sarungkan cincin kat anak jari saya..saya rindu semua tu..saya ingat lagi, awak pernah tujukan lagu tuk saya.. lagu Lydia and Buka Hatimu..hmm, gile sweet awak dulu..Then, saya ada bagi 1 lagu tuk awak.. lagu tu bertajuk Dengarlah Bintang Hatiku..lagu tu khas saya tuju tuk awak..tapi lagu-lagu tu semua dah jadi kenangan buat kita berdua.. :'( awak, saya nak awak balik..! saya nak awak yang mula-mula kita kenal..saya tak sanggup tengok awak bersama perempuan lain itu semua sebab saya masih lagi cintakan awak.. walaupun awak tak pernah ambil tahu semua tu tapi saya harap awak dapat kembali pada saya.. Sumpah ! sentap gile bila awak cakap,awak serabut dengan saya..awak buat harapan saya musnah..saya slalu bagi peluang kat awak  tapi kenapa bila time saya buat salah 1 peluang pun awak tak bagi? hmm, awak tahu apa kawan saya cakap kat saya? hmm,baca text kat bawah nih..!

MY FRIEND SAYS: Sedalam mana pun kita sayangkan orang tu,kita tak boleh berharap yang orang tu akan jadi milik kita..biar kita je tahu sejauh mana perasaan kasih sayang kita kat dia.. yang penting kita usaha buktikan kita sayangkan dia..suatu hari nanti bila dia dah kehilangan kita, dia akan berfikir sendiri tentang pengorbanan yang kita lakukan..saat tu barulah dia tahu bertapa pentingnya kita pada dia..dan mula lah dia akan menghargai kita..biarlah dia menolak kasih sayang dan cinta kita..kerana lebih perit jika dimiliki tapi tak dihargai..

Apa yang kawan saya cakap tu betul..tapi macam mana saya nak lupakan awak? macam mana saya nak lepaskan awak? saya dah cuba tuk lupakan awak tapi hakikatnya saya tak boleh..saya dah cuba lepaskan awak tapi muka awak tetap muncul depan saya dan membuatkan saya rasa sayang kat awak..!!  hmm, saya dah cuba banyak dah.tapi tak boleh!! okay saya janji suatu hari nanti saya akan cuba lepaskan awak and kenangan tentang kita..saya akan cuba semua tu demi awak..! saya janji wak..!!


SIMPLE BYE MAKE US CRY, SIMPLE JOKE MAKE US LAUGH, SIMPLE TOUCH MAKE US FEEL SO BETTER, SIMPLE CARE MAKE US FALL IN LOVE, AND I HOPE MY SIMPLE HI, MAKE YOU SMILE..=)
Terima Kasih ^^ . Sila la LIKE n KOMEN kalau sudi :)

No comments:

Post a Comment